Novinky
KONTAKTY |
Eurosys s.r.o.
Mostecká 227/9
412 01 Litoměřice
Tel: +420 416 73 73 00
Fax: +420 416 73 73 00
obchod@eurosys.cz
GSM brána:+420 737 221 100
INFORMAČNÍ OKNO |
OTEVÍRACÍ DOBA - PRODEJNA |
Pondělí - Pátek
8:00h - 11:30h 12:30h - 16:00h
EET UPOZORNĚNÍ |
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zárověň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. listopadu 2006 do vydání nových a vztahují se na uzavírání kupních smluv mezi dodavatelem (prodávajícím) a zákazníkem (spotřebitelem) prostřednictvím on-line služby eshop na dálku.
Údaje o dodavateli:
Eurosys s.r.o.
Mostecká 227/9, Litoměřice
zapsaná v rejstříkovém soudu v Ústí nad Labem
vložce číslo 11082
IČO: 25008366
DIČ: CZ25008366
Bankovní spojení: banka a.s., 708176001/2400
Vymezení pojmů
Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy podle občanského zákoníku, pokud jsou smluvními stranami na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel, resp. prodávající. Dodavatel/prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby. Spotřebitel/kupující – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami. Závazným potvrzením objednávky prodávajícím vzniká kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím (spotřebitelem). Za toto závazné potvrzení objednávky nelze považovat automaticky vygenerovanou odpověď na zaslanou objednávku, v tomto případě se jedná pouze o potvrzení doručení objednávky, kdy samo její přijetí bude následně kupujícímu potvrzeno závazným potvrzením objednávky.
Objednávka a storno objednávky
Hledání v ceníku eObchodu může provádět každý bez nutnosti registrace. Jednoduchá registrace bude vyžadována při nákupu . Všechny informace o produktech jsou uváděny podle aktuálních dostupných údajů, ovšem nelze zcela vyloučit jejich nepřesnost a pro takový případ prodávající dostojí svým informačním povinnostem vyplývajících ze zákona dodatečnou nápravou, jakmile se o nich dozví. Přijetí objednávky a dostupnost objednaných produktů potvrzujeme nejpozději následující pracovní den na vámi zadanou kontaktní elektronickou adresu. Zasláním objednávky souhlasíte s uvedenými obchodními podmínkami, na které jste upozorněni před vlastním uskutečněním objednávky. Storno objednávky můžete provést prostřednictvím aplikace eObchod v seznamu objednávek nebo e-mailové zprávy na adresu shop@eurosys.cz do převzetí dodávky přepravní firmou.
Dodací podmínky
Po námi zpracované a potvrzené objednávce expedujeme zásilku nejpozději do 2. pracovního dne. V zásilce obdržíte doklad o koupi zboží, záruční list a český návod, pokud to charakter zboží vyžaduje. Úplný daňový doklad/fakturu vám k zásilce vystavíme, uvedete-li řádné údaje potřebné pro vystavení tohoto dokladu. U zboží, které v době zpracování objednávky nemáme na skladě, zjistíme dostupnost a termín dodání u našich obchodních partnerů. Plnění objednávky vám v co nejkratším termínu sdělíme na vámi zadanou kontaktní elektronickou adresu. V případě postupného plnění objednávky z důvodu nedostupnosti objednaného zboží jde úhrada přepravy na vrub dodavatele.
Platební podmínky
Ceny jsou platné v době objednávky. U zboží, které je označeno se „slevou” nebo v „akci” platí uvedená cena do vyprodání zásob. Cena za námi potvrzenou objednávku se nemění. Ceny jsou uvedeny v Kč včetně příslušných sazeb DPH. Expediční náklady účtujeme zvlášť ve výši poplatku za vámi zvolený způsob přepravy. Úhradu za námi potvrzenou objednávku můžete provést jednou z následujících možností: hotovostní platbou v případě osobního převzetí či dobírky bezhotovostní platbou bankovním převodem V případě bezhotovostní úhrady zboží expedujeme zásilku po připsání částky na náš bankovní účet.
Expediční náklady
Expediční náklady účtujeme zvlášť ve výši poplatku za vámi zvolený způsob přepravy. Ceny za přepravu jsou kalkulovány pouze v rámci ČR . Ostatní náklady (např. balné) neúčtujeme. POZOR! Náklady na přepravu v případě odstoupení od kupní smlouvy nehradíme. Náklady na přepravu hradíme v případě uznané reklamace.
Převzetí zboží
Objednané zboží můžete převzít: prostřednictvím přepravní společnosti DPD prostřednictvím přepravní společnosti Toptrans prostřednictvím služby Pošty osobně v kamenné prodejně DOPORUČUJEME! Při převzetí zásilky dodané prostřednictvím našeho smluvního přepravního partnera nebo kurýrní služby doporučujeme provést kontrolu vnějšího stavu zásilky. V případě poškození vnějšího obalu zásilky zásilku od přepravce nepřebírejte a kontaktujte našeho obchodníka. Odpovědnost za kompletnost nepoškozené dodávky nese dodavatel a náklady na dodání chybějícího zboží jdou na vrub dodavatele.
Záruční doba, reklamace
Na zboží poskytujeme zákonnou záruční dobu nebo prodlouženou v rámci podmínek stanovených konkrétním výrobcem nebo obchodním partnerem. Pokud to charakter zboží vyžaduje, je součástí zásilky český návod a záruční list platný v České republice nebo v rámci zemí EU s vyznačenou záruční dobou. Při převzetí zásilky dodané prostřednictvím našeho smluvního přepravního partnera doporučujeme provést kontrolu vnějšího stavu zásilky. V případě vnějšího poškození zásilky zásilku od přepravce nepřebírejte a kontaktujte našeho obchodníka. Reklamace vnějšího poškození zásilky, která bude naší firmě oznámena po vašem převzetí od našeho přepravce, bude posuzována na základě přepravního listu podepsaného kupujícím. Odpovědnost za kompletnost nepoškozené dodávky nese dodavatel. Při uplatnění reklamace vám doporučujeme dodat spolu s reklamovaným zbožím i reklamační protokol a nabývací doklady vztahující se k reklamovanému zboží jako je doklad o koupi (účtenka nebo faktura/daňový doklad) a záruční list (pokud byl ke zboží dodán). Při uplatnění reklamace zasláním přijmeme takovou zásilku pouze ve formě cenného balíku, nikoliv dobírkou. Reklamaci řešíme ihned po obdržení reklamovaného zboží a řešení vámi uplatněné reklamace bude vycházet z vámi zvoleného zákonného požadavku podle charakteru závady a to opravou, výměnou, přiměřenou slevou či odstoupením od kupní smlouvy. V případě sporné reklamace rozhodneme do tří pracovních dnů a pokud není dohodnuto písemnou formou jinak, vyřídíme reklamaci do 30 dnů od uplatnění vaší reklamace. Pokud nezvolíte při uplatnění reklamace svůj zákonný požadavek na její vyřízení, a to zejména sdělením svého požadavku do reklamačního protokolu, případně nebude-li mít váš požadavek oporu v zákoně, zvolí prodávající zákonné řešení reklamace podle svého uvážení. V takovém případě budete o způsobu řešení informován. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo z odpovědnosti za vady uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. Náklady na přepravu v případě uznané reklamace jdou na vrub naší firmy. Reklamace v záruční době se nevztahuje na vady zboží způsobené: neodborným používáním v rozporu s návodem k použití mechanickým poškozením a opotřebením živelními pohromami (vodou, ohněm, bleskem) Reklamace na počítačové programy se vztahuje pouze na nečitelnost nosiče.
Práva plynoucí z odpovědnosti za vadu – rozpor s kupní smlouvou
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že je prodávaná věc při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména že je bez vad. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou”), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
Práva plynoucí z odpovědnosti za vadu – záruční vady
Při výskytu odstranitelné vady má kupující nárok na její odstranění bez zbytečného odkladu. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit. Při výskytu neodstranitelné vady, která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo může od smlouvy odstoupit. Táž práva příslušejí kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat (v praxi se třetí stejná vada či jakákoli čtvrtá vada považuje za důvod k uplatnění práv z odpovědnosti za vady jako v případě neodstranitelné vady). Pokud se jedná o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li kupující výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.
Vrácení zboží
Odstoupit od kupní smlouvy (bez uvedení důvodu a bez sankce) lze do 14 dnů od převzetí předmětu objednávky v rámci kupní smlouvy uzavřené na dálku (pomocí internetu). Odstoupení od smlouvy musí být doručeno do 14 dnů od převzetí zboží, nestačí pouze zaslat zboží bez formálního odstoupení od smlouvy. Upozorňujeme, že takto nelze řešit případnou reklamaci vadného zboží – viz kapitola o reklamaci a odpovědnosti za vady. Zboží můžete vrátit osobně v kamenné prodejně nebo zasláním zboží formou cenného balíku, nikoliv dobírkou. Vrácení kupní ceny za zboží provádíme bankovním převodem na vámi uvedený účet, případně po domluvě lze provést vrácení peněz jiným vhodným způsobem. Peníze vrátíme do 30 dnů od doručení odstoupení od smlouvy. Náklady za přepravu v případě odstoupení od kupní smlouvy nevracíme. V případě vrácení počítačového programu právo na odstoupení od kupní smlouvy zaniká, je-li porušen originální obal tohoto programu. Je-li součástí dodávky zboží počítačový program (jako příslušenství věci) a dojde-li k porušení originálního obalu tohoto programu, vrácená částka bude v tomto případě nižší o částku nutnou k pořízení originálního počítačového programu. V takovém případě zůstává tento software s porušeným originálním obalem majetkem kupujícího. Zboží lze vrátit v případě, pokud není dodáno a upraveno podle přání zákazníka, nejeví známky poškození a jsou-li dodány veškeré nabývací doklady vztahující se k vracenému zboží jako je doklad o koupi (účtenka nebo faktura/daňový doklad), záruční list (pokud byl ke zboží dodán), český návod (pokud to charakter zboží vyžaduje), příslušenství (pokud je součástí zboží) včetně originálního obalu. V případě poškozeného nebo nekompletního vráceného zboží bude kupní cena snížena o náklady spojené s opravou poškozeného zboží nebo o doplnění příslušenství.
Ochrana osobních údajů:
Použití a zpracování vámi poskytnutých osobních údajů se řídí zákonem č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Poskytnutá data slouží pouze k řádnému zpracování a vyřízení vaší objednávky a nebudou poskytována jinému subjektu než zpracovateli.